fbpx
8 moduri dovedite științific de a învăța mai repede chitara
1197
post-template-default,single,single-post,postid-1197,single-format-standard,bridge-core-1.0.6,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

8 moduri dovedite științific de a învăța mai repede chitara

8 moduri dovedite științific de a învăța mai repede chitara



Să înveți să cânți la chitară poate fi dificil. Este nevoie de timp pentru a stăpâni acest instrument și a obține rezultate. De aceea trebuie să profităm cât mai mult de timpul nostru de practică și să folosim absolut toate avantajele pe care le obținem de la cursurile de chitară.
Există o mulțime de modalități dovedite științific de a învăța și stăpâni chitara mai repede.
Așa că am decis să scriem despre câteva din aceste metode pe care știința a demonstrat că ajută la învățarea chitarei. Vei învăța mai repede și mai eficient folosind aceste mici trucuri.



1. Exersează într-un mediul propice

Camera în care alegi să exersezi chitara va ajuta în progresul tău. Cercetătorii de la Universitatea din Washington și UC Berkeley au descoperit că există mai mulți factori importanți care fac o mare diferență atunci când vine vorba de practică.
Acești factori sunt:
– Lumina – lumina zilei este crucială. Asigurați-vă că învățați într-o cameră în care există o mulțime de ele și păstrați perdelele și jaluzelele deschise în timpul zilei.
– Zgomot – Liniștea joacă un rol important în concentrare. Dacă locuiești într-o casă zgomotoasă, găsește o cameră mai liniștită.
– Temperatură – Oamenii învață cel mai bine în medii între 20 °C și 23 °C.
– Aspect – Cât de ordonată este camera în care înveți. Ar trebui să fie fără dezordine.
– Plante – Să ai plante în cameră în care înveți face și o diferență pozitivă. S-a dovedit că prezența plantelor are un efect calmant asupra oamenilor, indiferent de vârstă.



2. Fă sport regulat

A cânta la chitară înseamnă pentru experții conștientizare spațială, amintirea multor lucruri și capacitatea de a gândi clar în acel moment. Există o întreagă serie de cercetări care arată că exercițiile fizice ajută în cantități mari pentru toate cele de mai sus. Este bine pentru sănătatea ta generală și te va face un chitarist mai bun.


3. Nu exersa când te simți obosit

În ultimii ani au apărut o serie de articole în presă care pretind că orele școlare încep prea devreme, deoarece oamenii și tinerii, în special, învață mai bine mai târziu dimineața.
Acest studiu de la Universitatea din Toronto a respins această teorie. Cercetătorii au arătat cum participanții la test învață mai bine la propriul lor ceas biologic.
Prin urmare, dacă o persoană este de obicei trează noaptea, el sau ea va învăța într-adevăr mai bine, mai târziu. Dacă cineva este o persoană matinală atunci da, ați ghicit, ei vor învăța mai bine dimineața.
Nu asculta generalizările excesive ale altora care vă spun ce și când trebuie să practicați, ci să îți adaptezi repetițiile la nevoile tale.



4. Meditează

În afară de a ajuta într-un sens creativ, medierea te va face, de asemenea, un chitarist mai bun din punct de vedere tehnic, deoarece contribuie la creșterea eficienței creierului într-o sarcină de atenție.
Un beneficiu mai evident, dar la fel de important este că meditația reduce anxietatea. Acest lucru este excelent pentru orice fel de performanță. Mulți studenți își suferă de anxietate atunci când cântă pe scenă. Un pic de meditație în prealabil te va ajuta.



5. Guma de mestecat

Poate că nu vă vine să credeți, dar acele mici parfumuri din respirație te pot ajuta de fapt să cânți la chitară.
Cum funcționeazã?
Ei bine, potrivit unui studiu realizat în 2009 de Baylor College of Medicine, cercetătorii au descoperit un efect pozitiv al gumei de mestecat asupra performanței academice, deoarece guma stimulează creierul prin creșterea fluxului de sânge.
Când învățați ceva nou, mestecați niște gumă, deoarece știm cu toții cât de dificil poate fi procesarea, stocarea și preluarea oricărei informații noi. Fiecare lucru mic ajută.
Cercetătorii au mai descoperit că mestecarea poate ajuta la reducerea stresului, la îmbunătățirea vigilenței și la ameliorarea anxietății.



6. Dormi mai mult. Fi odihnit.

Nu numai că somnul este bun pentru corpul nostru și sănătatea în general, dar este absolut critic atunci când înveți ceva nou.
Cu alte cuvinte, dacă ești într-adevăr dornic să înveți sau să îți îmbunătățești rapid cunoștințele despre chitară, nu te culca târziu noaptea. Este total contraproductiv. Asigură-te că un somn bun devine o prioritate.



7. Ascultă muzică în timp ce dormi

Toată lumea iubește un pui de somn. De fiecare dată când tragi un pui de somn (ceea ce este bineînțeles pentru reîncărcarea bateriilor), poți obține acum beneficii duble.
Cercetările sugerează că ascultând muzica pe care o înveți, îți vei aminti mai bine ce ai de făcut. Acest studiu de la Northwestern University, Illinois, arată cum informațiile dobândite în timp ce ești treaz pot fi reactivate în timpul somnului, promovând stabilizarea memoriei.
Acest lucru a produs o îmbunătățire a performanței – atâta timp cât muzica nu perturba somnul.
Dacă poți să te dormi în timp ce asculți liniștit muzica pe care o înveți, o vei învăța mai repede.



8. Utilizează mai multe moduri de a învăța

Ori de câte ori înveți ceva nou, scrie-l, repeta-l, reda-l, cântă-l. Memoria funcționează cel mai bine atât în ​​formele auditive, cât și în cele vizuale.
Cu alte cuvinte, reproduceți ceea ce învățați într-o varietate de moduri.
Acest studiu arată că acesta este un mod foarte puternic de a reține și de a aminti orice informație. Pentru noi chitariști, înseamnă: scrieți-l, repetați-l, cântați-l și cântați-l cu voce tare. De exemplu, dacă înveți structura unei melodii te va ajuta mai mult să vezi asta scris în structură de stil verset, cor, vers.



No Comments

Post A Comment